» Marca:
» Tipus de cultiu: Agricultura Convencional
» Dades tècniques
El Nitrat amònic, pel seu contingut en nitrogen està especialment indicat per a qualsevol tipus de cultiu que necessiti disposar de nitrogen d'absorció immediata (50% nÃtric) i de nitrogen d'absorció més lenta (50% amoniacal). Com a conseqüència de la nitrificació l'ió amoni passa inicialment a nitrit i després a nitrat per l'acció dels bacteris nitrificants, de forma més o menys rà pida, en funció de la fauna del sòl, ventilació, humitat, temperatura i pH. Sòls amb poca matèria orgà nica, humits o molt secs, poc tous o amb temperatures fredes són poc favorables a la nitrificació.
Època d'aplicació:
Al llarg del cicle del cultiu, en aplicacions de cobertera, a prop dels moments de mà ximes necessitats de nitrogen per les plantes, repartit en el major nombre d'aplicacions possibles.
Forma d'aplicació:
Sobre la superfÃcie del terreny, homogèniament repartit. No necessita ser enterrat per ser un adob molt soluble, ja que cal una precipitació moderada o un reg per situar-lo a l'abast de les arrels.
» Dosi
La dosi depen de les condicions especÃfiques del sòl, el clima i dels aports de matèria orgà nica i de les tècniques culturals empradesl
Fertilizantes de Baleares S.A. · C/ Jaime I, 1 - bajos B · 07440 - Muro - Mallorca · Telf. 971 86 03 30 / 36 · Fax: 971 86 03 31
info@fertilizantesdebaleares.com · www.fertilizantesdebaleares.com
Aviso Legal .::.
Política de privacidad